به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی؛ روز گذشته محمود لیائی در جریان سفر به استان خراسان رضوی در بازدید سر زده از شهرستان های سبزوار، نیشابور و زبرخان ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان فرایندهای اجرایی را مورد بررسی قرار داد.
مدیر عامل شرکت ملی پست در این بازدیدها ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر فرایندهای پستی گفت: «رضایت مشتریان یک اولویت است که باید مدنظر همه کارکنان قرار گیرد.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در این بازدیدها بر ارائه خدمات پستی به بهترین شکل ممکن به شهروندان تاکید کرد.
لیائی ضمن اشاره به افزایش خریدهای اینترنتی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه این خدمات و جذب شرکت های اینترنتی جهت همکاری با پست استفاده کنیم.
وی همچنین از اقدامات صورت گرفته در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در پست خبر داد و خاطر نشان کرد: رونمایی از صندوق های پستی هوشمند از جمله این اقدامات است که همزمان با هفته پست صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پست ابراز امیدواری کرد با تکیه بر اهدافی مانند فرهنگ سازی برای افزایش سرانه پستی، تقویت زیرساخت های شبکه، توسعه بازار و ارتقای کیفیت خدمات در مسیر پیشرفت ایران اسلامی پیشگام خواهیم بود.
کمبود فضای عملیاتی در پست شهرستان های سبزوار و نیشابور از جمله چالش های این ادارات بود که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با هماهنگی مقامات استان و شهرستان نسبت به توسعه لازم برای پوشش ظرفیت های جدید اقدامات لازم صورت بگیرد.