به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در این بازدید اظهار داشت: برنامه های آموزشی باید برای اهداف تعیین شده بانک توسط افراد کارآمد مشخص به شکل کاربردی و عملیاتی باشد.
شیری در ادامه، بر هدفمند و کاربردی بودن آموزش ها تاکید کرد و تربیت مربیان از بین کارکنان زبده و علاقه مند را راهبردی موثر برای کمک به اهداف متعالی بانک برشمرد.
گفتنی است: این دوره آموزشی به مدت ۴ روز برای ۳۱ نفر از کارکنان و مدیران ستادی و مدیریت های شعب استانها و مناطق برگزار می شود تا آنان با فنون و مهارتهای آموزش، آشنا شوند.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…