به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید روح اله علیپور یزدی به همراه رئیس هیئت مدیره به صورت سرزده از شعبه مشهد این شرکت بازدید کردند. این بازدید با هدف بررسی عملکرد کارکنان، ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان و همچنین آشنایی با چالشها و نیازهای این شعبه انجام شد.
سید روح اله علیپور یزدی در جریان این بازدید با تمامی بخشهای شعبه، از جمله بخش خدمات مشتریان، بخش فروش و بخش پشتیبانی، دیدار و گفتوگو کرد. وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، از کارکنان خواست تا همواره به بهبود فرآیندها و افزایش رضایتمندی مشتریان توجه ویژهای داشته باشند.
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شعبه مشهد، تأکید کرد که موفقیت هر سازمانی وابسته به همت و تلاش کارکنان آن است. سرپرست بیمه تعاون در پایان این بازدید، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی همه کارکنان، بتوانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند و جایگاه بیمه تعاون را در صنعت بیمه کشور ارتقا بخشند.
این بازدید سرزده نشاندهنده توجه ویژه مدیریت بیمه تعاون به نظرات و نیازهای مشتریان و همچنین تلاش برای بهبود مستمر خدمات ارائه شده است.
مدیرعامل معدنی و صنعتی چادرملو، اعلام کرد با راهاندازی واحدهای جدید نیروگاهی، این شرکت توانسته…
دکتر عباسی رئیس مرکز امور اقتصادی و دارایی در دیدار با سرپرست شرکت سهامی بیمه…
به همت مدیریت سرمایه انسانی، شرکت بیمه پاسارگاد در هفتمین جایزه بین المللی مدیریت دانشی…
بانک تجارت با هدف جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از اطلاعات کارتها و اسناد…
تعداد سپهرکارتهای فعال مشتریان بانک صادرات ایران از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کارت فراتر…
کمک به نوسازی و احداث مسکن به ویژه در مناطق دورافتاده روستایی، از جمله…