×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
بازدید سرزده مدیر‌عامل بیمه سرمد از مدیریت شعبه غرب مازندان

در این بازدید دکتر بهشتی‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران، به تشریح اهداف و برنامه‌های شرکت بیمه سرمد پرداخت و بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، استفاده از ظرفیت‌های استانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران تاکید کرد.

وی همچنین نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های شرکت قلمداد کرد و با تأکید بر استراتژی شرکت مبنی بر توانمندسازی کارکنان گفت: “افزایش توانمندی نیروی انسانی و جذب نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف، باعث افزایش کیفیت خدمات، بالا رفتن راندمان کاری و رضایت بیشتر مشتریان شرکت می‌شود”. 

بهشتی نژاد از سوی دیگر با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه، افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سرمد به منظور تسهیل خدمت رسانی به مردم را جزو اولویت های شرکت توصیف کرد و اقدام شعب در این خصوص را لازم دانست.

مدیر عامل بیمه سرمد در پایان با اشاره به نقش بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار عمده در ارتقائ شرکت، افزایش تعداد میز خدمت در شعب بانک را به منظور بهینه سازی و تسریع ارائه خدمات به عموم مردم از اهداف مهم شرکت برشمرد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.