به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این بازدید سرزده ضمن گفت و گو با کارکنان شعبه مستقل حافظ از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان این شعبه قرار گرفت و همچنین رهنمودهای لازم برای رفع مسائل مطرح شده را ارائه کرد.مدیر عامل بانک ملی ایران در این دیدار بر بکارگیری همه توان این شعبه در راستای ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت آنها،تاکید کرد.گفتنی است در این دیدار مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و محمد رضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند.
https://tejaratgardan.ir/?p=201297