به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،نجارزاده در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات،بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل نیز حضور داشتند،از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و مسافران، نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را بررسی کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در این بازدید گفت:با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیلات نوروز و سیاست های جدید بانک مرکزی در خصوص ارائه ارز مسافرتی،ضروری است تا با تقویت روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی کشور و همچنین استقرار دستگاه های خودپرداز(ATM) ارزی بانک ملی، از تراکم مسافران برای دریافت ارز مسافرتی،جلوگیری شود.
وی با تاکید بر تقویت ارائه خدمات الکترونیک گفت:باید در این زمینه اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد تا مسافران بدون نیاز به مراجعه به باجه های بانک ملی ایران،خدمات لازم را دریافت کنند.
پپ گواردیولا چهارمین قهرمانی پیاپی و ششمین قهرمانی خود در انگلیس را جشن گرفت. منچسترسیتی…
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور…
نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP – TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت…
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح دستاوردهای مهم این شرکت در دولت سیزدهم با…
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا…
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تولید ورقهای عریض فولادی باکیفیت علاوه برتامین نیازهای داخلی،…