×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در روزهای آخر سال تاکید کرد.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویت‌های اجرایی این شعبه عنوان کرد.

گفتنی  است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با دکتر نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.