×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
بازدید سرپرست معاونت حمل و نقل وزیر صمت از ایران خودرو تبریز

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- احمد آقایی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رشد و توسعه شرکت‌های تولیدی به عنوان قلب تپنده صنعت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه ما باید در رفع موانع این واحدها با تمام توان تلاش کنیم.
وی افزود: صنعت خودرو با تکیه بر زنجیره ارزش، افزایش تولید داخل و توسعه محصول، رقابت‌پذیر خواهد شد و می‌تواند زمینه فعالیت در فناوری‌های نوین را فراهم کند، به‌گونه‌ای که شاهد تحول در این حوزه باشیم.
آقایی تصریح‌کرد: پروژه‌های مختلفی در زمینه برقی‌سازی حمل و نقل عمومی و همچنین تولید و واردات خودروهای برقی توسط خودروسازان داخلی تعریف و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه به‌صورت جدی انجام شده است.
غلامرضا فریدزاد، رییس هیات مدیره شرکت ایران خودرو تبریز نیز در حاشیه این بازدید، با اشاره به این‌که ظرفیت اسمی تولید خودرو در ایران خودرو تبریز سالانه ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو است، افزود: براساس راهبرد کلان گروه صنعتی ایران خودرو، ایجاد تنوع در سبد محصولات و افزایش ظرفیت تولید در کنار تقویت بومی‌سازی و تولید خودروهای جدید، از اولویت‌های ایران‌خودرو تبریز است که با حمایت های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش مجموعه و کارکنان، دستیابی به اهداف از پیش ترسیم شده دنبال می‌شود. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.