به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر شایان چند روز پس از همایش سراسری مدیران این بانک و تأکید بر لزوم تعامل بیشتر با مدیریت های استانی و شعب و اهمیت بازدیدهای سر زده و نظارت مستمر بر کار آنان به استان اصفهان سفر کرد تا از نزدیک شنوای مشکلات این استان بوده و در جمع همکاران خود به بررسی راهکارهای حمایت مؤثرتر از بخش صنعت و معدن کشور بپردازد.
دکتر شایان با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی به درخواستهای مشتریان اظهار داشت: با توجه به پتانسیهای موجود در مدیریت های استانی و شعب و پس از اطمینان از دانش، تجربه و صلاحیت، اختیارات آنان افزایش خواهد یافت تا در خصوص درخواست های مشتریان با سرعت عمل بیشتری اقدام شود.
این مدیر ارشد بانکی همچنین به لزوم معرفی خدمات بانک صنعت و معدن در استان ها پرداخته و عنوان داشت: در این راستا می بایست با بهره مندی از ابزارهای تبلیغاتی و ارتباط صحیح با مشتریان و مسؤلان استانی نسبت به تشریح مزیت ها و گستره خدمات این بانک بپردازیم.
دکتر شایان تأکید کرد: در هنگام جذب مشتریان به خصوص مشتریان جدید، شناسایی و بررسی اهلیت و صلاحیت مشتری بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: ستاد بانک نیز، بایستی پاسخگوی درخواست های شعب و استان ها باشد؛ چراکه بانک در نهایت مکلف به پاسخگویی به مشتریان خود می باشد.
وی در پایان در خصوص انتصاب های جدید خاطرنشان کرد: تخصص، دانش و تجربه می بایست در انتصاب ها ملاک عمل باشد و مدیران و رؤسا بر اساس اصل شایسته گزینی انتخاب شوند تا بتوانند شایسته پروری را اجرا نمایند.
دکتر شایان سپس در جمع کارکنان مدیریت استانی و شعب این استان حضور یافت و در خصوص رفع مشکلات معیشتی و مسکن همکاران نیز به همفکری و تبادل نظر پرداخت.
شرکت زغال سنگ پروده طبس وابسته به شستا در ۹ ماهه اخیر با افزایش ۳۰…
شرکت بیمه نوین به مناسبت نوزدهمین سالگرد تأسیس خود، در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و…
بیمه "ما" در دومین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم حضور فعال داشت.
با آغاز مراسم معنوی اعتکاف، ۱۱۵ مسجد در استان قم به واسطه طرح بیمه فیروزهای…
بانک ملی ایران در اقدامی موفق شد با واگذاری عمومی بخشی از سهام خود در…
بانک ایران زمین به منظور افزایش رفاه حال مشتریان و پاسخگویی به نیاز اقتصادی آنان،…