×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۳۰ آبان , ۱۴۰۳
بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران بیمه ایران از مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان بیمه ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، مقدسی در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با همکاران ، از نحوه خدمت رسانی و پاسخگویی بخش های مختلف بازدید و نکاتی را در خصوص پیشبرد بهتر کار ارائه نمودند.

عضو هیأت مدیره ضمن اظهار رضایت از نحوه اجرای مدل مدیریتی (SRM)، پویایی و انجام اجرای این سیستم را عامل پیشرفت بیشتر دانسته و خواستار تداوم جدی، کارسنجی و بهبود فرآیندها گردید، تا عملکرد نیروی انسانی با توجه به کاری که بر عهده دارد، بهبود یابد. وی در خصوص تبیین شاخص های کارسنجی نیز خاطر نشان کرد: تبیین این شاخص ها بایستی منجر به بهره وری بهینه گردد.

وی با بیان انتظارات هیأت مدیره بیمه ایران از شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ گفت، تمامی پروژه ها  باید در اسرع وقت جمع بندی و خروجی مطلوبی داشته باشد چرا که این کار متضمن تجزیه و تحلیل پروژه های واگذار شده به شرکت سیمرغ و احضاء مشکلات و حل آن ها می باشد.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران در خاتمه علاوه بر اعلام آمادگی جهت حل مشکلات مرکز، برای همکاران آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.