×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ دی , ۱۴۰۳
بازدید مدیران ارشد بانک دی از چهار شعبه کشیک ‌نوروزی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این بازدیدها که از شعب آیت‌الله کاشانی، انقلاب، بهارستان و شهرری انجام شد، مدیران ارشد بانک در جریان نحوه خدمات رسانی به مشتریان قرار گرفتند.در این دیدارها همچنین بر رعایت بخشنامه های ابلاغی و نیز دستورالعمل های داخلی بانک در سال جدید تاکید شد.گفتنی است مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می‌توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک (دی جت) دریافت کنند.همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانه‌روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است. بانک دی با تشکیل ستاد استقبال نوروزی از هفته پایانی سال با افزایش ساعت خدمت‌رسانی شعب، برنامه‌ریزی برای تامین اسکناس در خودپردازها و خودگردان‌ها و تعیین شعب و باجه‌های کشیک در ایام نوروز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان در روزهای ابتدایی سال جدید به کار بسته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.