به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو همگام با هموطنانی که در مسیرهای مواصلاتی منتهی به حرم امام در حال تردد هستند در مسیر و نمایندگی های کشیک این طرح حضور یافتند و از نزدیک به روند ارایه خدمت به مشتریان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، طرح ویژه خدمت رسانی به هموطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه در حال اجراست.
در این طرح ۸۱ نمایندگی منتخب و ۵۴۶ اکیپ امدادی، در تمامی مراکز استان ها با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا آماده ارایه خدمات هستند.
هموطنان برای دریافت خدمات امدادی علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی تلفن همراه خود و بهرهمندی از امکانات آن، میتوانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل فرمایند.
همچنین لیست نمایندگیهای کشیک این طرح در سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir بارگذاری شده است.
شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…
مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…
در بیستوهشتمین سالروز ملی صنعتومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…
ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…