×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ دی , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.

فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چت‌بات‌ها و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.

فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.