Categories: بانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرکز ارتباط با مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.

فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چت‌بات‌ها و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.

فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

فتحنایی

Recent Posts

ادامه تنفس هوای آلوده در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۱ دی)…

10 ساعت ago

فروش مرغ ارزان‌تر از نرخ مصوب ‌/ ریزش قیمت انواع ماهی

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: گوشت مرغ با قیمت پایین‌تر از نرخ…

10 ساعت ago

امضای تفاهم‌نامه برای خرید ۳۰ هزار تن ریل ملی

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل…

10 ساعت ago

حقابه هیرمند را در تعامل با طرف افغانستانی پیگیری می‌کنیم

وزیر نیرو گفت: در تعامل با کشور همسایه تلاش می‌کنیم موضوع تامین حقابه هیرمند را…

10 ساعت ago

رئال مادرید حریف بارسلونا شد/ ال‌کلاسیکو در فینال سوپرکاپ

- تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر رئال مایورکا به فینال سوپرکاپ اسپانیا صعود…

10 ساعت ago