×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعب اصفهان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده درجریان این بازدیدها در جلسه با مدیران و روسای دوایر این شعب ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.

 وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه های بانک است.

 مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش  طرح های اعتباری و تسهیلات دهی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان‌ قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمدهای مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویت‌های اجرایی و  برنامه‌های عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.

وی در ادامه این جلسه  به ارائه رهنمودهای لازم، بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد .

در خاتمه هر یک از روسای شعب با ارائه گزارشی ، عملکرد این شعب خود را در حوزه های مختلف تشریح کردند و  به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان بانک پرداختند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.