به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده درجریان این بازدیدها در جلسه با مدیران و روسای دوایر این شعب ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه های بانک است.
مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش طرح های اعتباری و تسهیلات دهی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمدهای مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویتهای اجرایی و برنامههای عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.
وی در ادامه این جلسه به ارائه رهنمودهای لازم، بیان موضوعات و سیاستهای بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد .
در خاتمه هر یک از روسای شعب با ارائه گزارشی ، عملکرد این شعب خود را در حوزه های مختلف تشریح کردند و به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان بانک پرداختند.
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…
قرعهکشی جوایز کمپین «ماشین بِبَر، باسودش» آیبیشاپ( زیر مجموعه شرکت تامین سرمایه تمدن ) برگزار…
یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول با حضور جمعی از جوانان مستعد کشور، کارآموزان منتخب و…