Categories: بانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعب اصفهان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده درجریان این بازدیدها در جلسه با مدیران و روسای دوایر این شعب ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.

 وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه های بانک است.

 مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش  طرح های اعتباری و تسهیلات دهی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان‌ قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمدهای مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویت‌های اجرایی و  برنامه‌های عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.

وی در ادامه این جلسه  به ارائه رهنمودهای لازم، بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد .

در خاتمه هر یک از روسای شعب با ارائه گزارشی ، عملکرد این شعب خود را در حوزه های مختلف تشریح کردند و  به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مشتریان بانک پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

4 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

10 ساعت ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

11 ساعت ago

برندگان جوایز کمپین «ماشین بِبَر، باسودش» مشخص شدند

قرعه‌کشی جوایز کمپین «ماشین بِبَر، باسودش» آی‌بی‌شاپ( زیر مجموعه شرکت تامین سرمایه تمدن ) برگزار…

1 روز ago

آغاز به‌کار یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول

یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول با حضور جمعی از جوانان مستعد کشور، کارآموزان منتخب و…

1 روز ago