به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در این بازدید، ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: نگاه مجموعه فولاد خوزستان به بیمه نگاه سرمایهگذاری است نه هزینه و این امر می تواند یکی از بسترهای توسعه و ایجاد امنیت برای فعالیت های این مجموعه می باشد.
وی در ادامه افزود: بیمه ایران همه توان خود را جهت ارایه خدمات مطلوب به بیمه گزاران بکار خواهد گرفت و آمادگی برای ارتقای هر موردی که مدنظر بیمه گزار باشد را تا حصول رضایتمندی کامل بیمه گزاران و بیمه شدگان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این دیدار گفت: بیمه ایران می تواند در رفع دغدغه های کارکنان فولاد و ایجاد اطمینان خاطر برای پرسنل اثرگذار باشدعلی محمدی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان شرکت فولاد خوزستان یک جامعه ۳۶۰۰۰ نفری هستند که انتظارشان از بیمه ایران جبران کاستیهای سایر شرکتهای بیمه ای در دوره های قبل است.
گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد کارگروهی جهت ارزیابی نیازها و کاستیهای موجود در ارائه خدمات به کارکنان شرکت فولاد خوزستان و راهکارهای لازم برای بهبود و ارتقا سطح خدمات بیمهای به صورت ماهیانه تشکیل شود.
مرحله ارزیابی تخصصی (فنی و کسب و کاری) رویداد چادرو ۲۰۲۴ به پایان رسید و…
رئیس سازمان توسعه تجارت با تأکید بر اهمیت روابط تجاری ایران و ترکیه، از برنامهریزی…
رئیس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، از حضور ۷۰۰ تا…
به گفته عضو کمیسیون تلفیق مجلس، اقتصاد تعاونی همان اقتصادی مشارکت مردمی یکی از انواع نظامهای اقتصادی…
سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که با همکاری شرکای همفکر خود، تعهدش به حفاظت از اقیانوسهای…
معاون هوانوردی و امور بینالملل سازمان هواپیمایی کشوری از نهایی شدن مراحل صدور گواهینامه فرودگاه…