Categories: بانک و بیمه

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از شعب تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این بازدید محمدرضا کشاورز ضمن اشاره به دستاوردهای بدست آمده شرکت در سال های اخیر، افزود: در مرحله دوم رشد که در اسناد و برنامه های شرکت از آن با عنوان «منحنی دوم رشد» یاد می شود، لازم است همکاران با دقت مواردی که برای دستیابی به این اهداف تبیین شده است را مد نظر قرار دهند. تغییر نگرش کارکنان و توجه ویژه به خدمات محوری نواندیشانه، بیمه داری نوین و مشارکت همه کارکنان در سطوح مختلف برای اداره هرچه بهتر شرکت، از جمله مواردی است که تلاش مضاعف همکاران را می طلبد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر اصول مشتری مداری، اظهار داشت: ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان یکی از مهم ترین اصول شرکت است که انتظار دارم علاوه بر پایبندی همه همکاران به این مهم، با ارائه پیشنهاد برای ارتقای خدمات، در پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه بهترین جلسات، جلساتی است که با حضور همکاران شعب و شبکه فروش برگزار می شود، طی نشستی صمیمانه، دیدگاه ها و نظرات همکاران شعب بررسی نمود.‌

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

21 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

21 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

1 روز ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

1 روز ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

1 روز ago