به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این بازدید محمدرضا کشاورز ضمن اشاره به دستاوردهای بدست آمده شرکت در سال های اخیر، افزود: در مرحله دوم رشد که در اسناد و برنامه های شرکت از آن با عنوان «منحنی دوم رشد» یاد می شود، لازم است همکاران با دقت مواردی که برای دستیابی به این اهداف تبیین شده است را مد نظر قرار دهند. تغییر نگرش کارکنان و توجه ویژه به خدمات محوری نواندیشانه، بیمه داری نوین و مشارکت همه کارکنان در سطوح مختلف برای اداره هرچه بهتر شرکت، از جمله مواردی است که تلاش مضاعف همکاران را می طلبد.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با تاکید بر اصول مشتری مداری، اظهار داشت: ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان یکی از مهم ترین اصول شرکت است که انتظار دارم علاوه بر پایبندی همه همکاران به این مهم، با ارائه پیشنهاد برای ارتقای خدمات، در پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.
در ادامه این دیدار، مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه بهترین جلسات، جلساتی است که با حضور همکاران شعب و شبکه فروش برگزار می شود، طی نشستی صمیمانه، دیدگاه ها و نظرات همکاران شعب بررسی نمود.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…