به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در مراسم دیدار با کارشناسان سرپرستی و اعضای شبکه فروش همه کارکنان و نمایندگان را خانواده بیمهکوثر و بزرگترین دارایی آن دانست و گفت: دستیابی به اهداف شرکت و کسب اعتماد و رضایت ذینفعان با افزایش تعامل کارکنان و شبکه فروش و داشتن فرهنگ کوثری تحقق مییابد.
ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف اصلی بیمه کوثر است و انتظار داریم سرپرستی استان اردبیل با تحقق اهداف و ارتقای شاخصهای عملکردی از طریق تلاش بیشتر و انسجام تیمی به رتبههای بالاتر در شرکت دست پیدا کند.
وی با تاکید بر تنوع بیمهگذاران و گستردگی جامعه هدف، خدمترسانی به موقع و درست در سراسر کشور را از افتخارات بیمه کوثر برشمرد و افزود: این موضوع به ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در اقصی نقاط کشور روی میدهد اهمیت ویژهای مییابد.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر، اصول سیاستگذاری، راهبری، برنامهریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی شده است و اختیارات حداکثری در حوزههای مختلف برای مدیریت ریسک و پاسخگویی مناسب به مشتریان به سرپرستیهای استانی تفویض شده و ادامه مییابد.
در این جلسه مقرر شد برگزاری مستمر جلسات آموزشی بالاخص درخصوص افزایش سهم بیمههای زندگی تقویت شود.
مدیر عامل رئیس و اعضای هیات مدیره چادرملو به مناسبت شهادت سید حسن نصر الله،…
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با صدور پیامی شهادت مجاهد نستوه سید حسن نصرالله را به…
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان…
۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از سوی بانک مسکن استان…
سوپراپلیکیشن ایرانسلمن ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار کسبوکارهای اینترنتی دارای مجوز قرار…
شرکت صبانور درحال حاضر بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره و گندله در غرب و شمال…