×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل و هیأت عامل شرکت بیمه کارآفرین از دفتر نمایندگی کد ۲۵۵۳

تجارت گردان | بازدید مدیرعامل و هیأت عامل شرکت بیمه کارآفرین از دفتر نمایندگی کد 2553

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی بیمه کارآفرین، در این بازدید صمیمانه مجید شمیرانی مدیر نمایندگی ۲۵۵۳، ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل و هیأت همراه به گزارشی از عملکرد و برنامه های این دفتر اشاره کرد.

وی به بیان فعالیت های نمایندگی تحت سرپرستی خود طی کمپین جشنواره فروش بیمه های عمر در شهریورماه ۱۳۹۸ پرداخت و با تشکر از همکاری معاونین و مدیران شرکت در بهره مندی بهتر از این جشنواره و کسب رتبه برتر کشوری در میان نمایندگان پرداخت.

اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های عمر و سرمایه گذاری، سخنانی درباره جشنواره آتی فروش بیمه های زندگی، شرکت که از اول شهریورماه آغاز گردیده است؛ بیان نمود.

براساس این گزارش در این دیدار، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه و هم چنین مجید رافع معاون مالی و اداری شرکت به ارائه سخنانی در جهت اهداف تعالی شرکت بیمه کارآفرین ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که در این نشست صمیمانه، محمد حیدری، مدیرعامل شرکت با کارکنان و همکاران نمایندگی ۲۵۵۳ آشنا شد و ضمن تشکر از فعالیت های مستمر و بهینه آن ها، از مسعود شمیرانی مدیر فروش این نمایندگی که در طی جشنواره فروش بیمه های عمر شهریورماه عملکرد بسیار تأثیرگذاری در جهت رسیدن به رتبه برتر این نمایندگی داشته است؛ به عمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.