Categories: پتروشیمی

بازدید مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار از مجتمع پتروشیمی جم و پروژه‌های توسعه‌ای

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ دکتر »امیرعلی اوسط»، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به همراه دکتر »محمدهاشم نجفی«، مدیرعامل و مدیران ارشد پتروشیمی جم از مجتمع پتروشیمی جم و روند پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای ABS-RUBBER و PDH/PP بازدید کرد. 

در طی این بازدید مدیرعامل پتروشیمی جم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اجرایی شرکت توسعه پلیمر پادجم و روند پیشرفت و توسعه طرح‌های تولیـد ABS-Rubber و PDH/PP پتروشیمی جم، به تشریح فرآیندهای راه‌اندازی واحدها و عملیات اجرایی این پروژه‌ها پرداخت.

دکتر اوسط، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت کار در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با ابلاغ سلام ویژه و پیغام خسته نباشید و خدا قوت دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر کار از زحمات صنعتگران پرتلاش پتروشیمی جم و اقدامات و خدمات شبانه‌روزی مدیریت و کارکنان خدوم شرکت تقدیر کرد.

وی همچنین از پیشرفت‌های اخیر طرح‌های توسعه پتروشیمی جم به ویژه در پروژه ABS/Rubber شرکت پادجم ابراز خرسندی کرده و برای مدیرعامل پتروشیمی جم آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است شـرکت توسـعه پلیمـر پاد جم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد که به‌ عنوان مجـری طـرح تولیـد ABS/Rubber، بـا ظرفیـت سالانه تولیـد ۲۰۰٫۰۰۰ تـن ABS و ۶۰٫۰۰۰ تـن  Rubber از سال ۱۳۸۹ در منطقـه ویـژه اقتصـادی انـرژی پارس آغاز شده و پس از گذراندن ۱۴ سال وقفه عملیاتی، بلاتکلیفی و سنوات متمادی پرفراز و نشیب بحمدلله اقدامات مربوط به تحویل خوراک جانبی، بارگذاری کامل سیستم کنترل و اتمام فرآیند نصب تجهیزات آن انجام شده و در نظر است که از تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ عملیات مربوط به راه‌اندازی خط ABS5000 این پروژه به عنوان اولین خط تولید طرح ملّی ABS/Rubber صورت پذیرد.

همچنین شرکت توسعه پلیمر کنگان نیز مجری پروژه PDH/PP به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک شرکت پتروشیمی جم می‌باشد که با هدف ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از کارخانه و خط تولید پروپیلن و پلی‌پروپیلن تاسیس شده است.

فتحنایی

Recent Posts

گامی دیگر در جهت توسعه پایدار با کسب لوح برند سبز توسط شرکت پتروشیمی شیراز

پتروشیمی شیراز در سومین کنفرانس بین‌المللی برند سبز موفق به کسب لوح تقدیر برند سبز…

13 ساعت ago

تساوی عجیب برزیل مقابل کاستاریکا/ پیروزی کلمبیا با پاس‌های طلایی رودریگز

تیم ملی فوتبال برزیل رقابت‌های کوپاآمریکا را با یک تساوی عجیب آغاز کرد.

21 ساعت ago

صعود لحظه آخری ایتالیا؛ کرواسی حذف شد + فیلم

تیم ملی ایتالیا و کرواسی در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا برابر یکدیگر…

21 ساعت ago

صعود اسپانیا با ضربه فنی فران تورس+فیلم

تیم فوتبال اسپانیا با تک گل فران تورس و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین…

21 ساعت ago

بهره‌برداری از بزرگترین تصفیه خانه صنعتی کشور در پتروشیمی بندر امام با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نفت

در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نفت،…

21 ساعت ago

رفع تعرض و خلع ید ۴۷۳ هکتار از اراضی ملی در منطقه آزاد ماکو

مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۶۸۷…

21 ساعت ago