به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدیدها به ارزیابی خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر کاهش مراجعات مردم به شعب پرداختند.
مدیران و کارشناسان شعب نیز در این بازدیدها از شرایط خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر روند فعالیت جاری شعب گزارش دادند و پیشنهاداتی برای ارتقاء سامانه خدمات غیرحضری ارائه کردند.
معاونین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تعدادی از مراجعه کنندگان به این دو شعبه به گفتگو پرداخته و مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری را تشریح کردند تا مردم بتوانند به نحو صحیح و در کمترین زمان ممکن به جای مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی از سامانه خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
https://tejaratgardan.ir/?p=97332