بازدید معاونان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شعب ۶ و ۱۵ تهران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدیدها به ارزیابی خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر کاهش مراجعات مردم به شعب پرداختند.

مدیران و کارشناسان شعب نیز در این بازدیدها از شرایط خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر روند فعالیت جاری شعب گزارش دادند و پیشنهاداتی برای ارتقاء سامانه خدمات غیرحضری ارائه کردند.

معاونین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تعدادی از مراجعه کنندگان به این دو شعبه به گفتگو پرداخته و مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری را تشریح کردند تا مردم بتوانند به نحو صحیح و در کمترین زمان ممکن به جای مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی از سامانه خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

گزارش تصویری بازدید از شعب ۶ و ۱۵ تهران

فتحنایی

Recent Posts

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

4 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

5 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

5 ساعت ago

رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…

5 ساعت ago

تاکید بر تقویت ارائه زنجیره خدمات مالی به صنایع بزرگ

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…

5 ساعت ago

اعتبارسنجی نقش بی بدیلی در ارتقاء فرهنگ جامعه و خودتنظیم گری رفتاری دارد

حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…

5 ساعت ago