به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاونان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این بازدیدها به ارزیابی خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر کاهش مراجعات مردم به شعب پرداختند.
مدیران و کارشناسان شعب نیز در این بازدیدها از شرایط خدمات غیرحضوری و تأثیر این خدمات بر روند فعالیت جاری شعب گزارش دادند و پیشنهاداتی برای ارتقاء سامانه خدمات غیرحضری ارائه کردند.
معاونین مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تعدادی از مراجعه کنندگان به این دو شعبه به گفتگو پرداخته و مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری را تشریح کردند تا مردم بتوانند به نحو صحیح و در کمترین زمان ممکن به جای مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی از سامانه خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…
بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیتهای فناورانه و…
گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…
مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…
حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…