به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهرستانهای محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباسآباد، تنکابن و رامسر در غرب استان مازندران و شعب شهرستانهای رودسر، لنگرود، لاهیجان و آستانهاشرفیه استان گیلان، ضمن بررسی شاخصهای عملکردی مرتبط با منابع سپردهای، ترکیب منابع، تسهیلات اعتبار تخصیصی، نسبت منابع به مصارف، مانده تعهدات، مانده مطالبات غیر جاری، میزان سودآوری، درآمدهای مشاع و غیر مشاع؛ ضرورت تحقق برنامههای مرتبط با مرحله پنجم از سهمیه تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و پرداخت سهمیههای ابلاغی در ارتباط با تسهیلات حمایتی را مورد تأکید قرارداد.
وی در بازدید از شعب استانهای مازندران و گیلان بابیان اینکه درک درست از ظرفیت و قابلیتهای بانک از سوی کارکنان شعب میتواند عامل مهمی برای برقراری ارتباط و ارائه خدمات گردد گفت: شناخت بانک و اشراف و آگاهی بر امکانات، خدمات و محصولات میتواند این شرایط را فراهم سازد تا شعب با بهرهگیری از این موضوع بتوانند تعامل اثربخش و فرصت خدماترسانی با رویکرد بر توسعه بازار و افزایش مشتریان رقم بزنند.
معادی انتخاب مشتریان با اهلیت مناسب و دارای ویژگیهای متناسب را در هر دو مقوله تجهیز و تخصیص ضروری دانست و دراینباره گفت؛ انتخاب مشتریان بهصورت هدفمند و برنامه محور منتج به بهبود کیفیت منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری مؤثر و کارآمد مبتنی بر ریسک مدیریتشده و اعتماد بر بازگشت منابع را به دنبال دارد.
معاون امور استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تعهد سازمانی کارکنان شعبه و اتخاذ اخلاق و رفتار حرفهای را عامل مؤثر برای ارائه تصویر باورپذیر در نزد مشتریان و استمرار ارتباط مؤثر اطلاق نمود و در ادامه گفت: مشتریان، فعالین اقتصادی و مراجعین به شعب، انتظار دریافت خدمات تخصصی و عمومی و بهترین راهکار برای تأمین نیازهای مالی و اقتصادی دارند و ازاینرو ارائه خدمات بهینه در حداکثر سازی رضایت مشتریان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
https://tejaratgardan.ir/?p=71480