×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از شعبه انزلی

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هادی زبده شیرکوهی در این بازدید، طرح ۳۰۷۰ را اقدامی بزرگ و با اهمیت برشمرد و بر دقت نظر در اجرای مناسب آن تاکید کرد .

وی از تدوین طرحی برای جمع آوری تجربیات همکاران پیشکسوت خبر داد و اظهار داشت: بکارگیری از این ظرفیت برای ثبت تاریخ تجربی این سازمان با پتانسیل موجود را در دستور کار داریم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در این بازدید از زحمات و تلاشهای همکاران در ارائه خدمات و جلب رضایتمندی مخاطبان قدردانی کرد .

هادی زبده شیرکوهی در ادامه این سفر با فرماندار شهرستان انزلی نیز دیدار و گفتگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در این دیدار با اشاره به اینکه رشد و توسعه همه جانبه و پیشرفت و ترقی در نقاط موفق کشور مرهون همکاری مدیران استان ها است، اظهار داشت : پتانسیل ها و ظرفیت استان گیلان در زیرساختها و بسترهای فعالیت برای سرمایه گذاری بالا است و این منطقه از شاخص های ممتازی برخوردار است که انتظار می رود حمایت های بیشتری انجام شود.تجارت گردان | بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از شعبه انزلی

هادی زبده شیرکوهی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، اذعان کرد: علیرغم اینکه این سازمان از بودجه دولتی برخوردار نیست ولی بودجه سالانه آن بیش از یک چهارم بودجه کل کشور است و در سالجاری ماهانه ۱۳۸۰۰ میلیارد تومان تعهدات ارائه می کند .

مهندس میرغضنفری فرماندار بندرانزلی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از انتخاب این شهرستان برای اجرای پروژه رفاهی سازمان تامین اجتماعی، آمادگی کامل برای هرگونه مساعدت و همکاری در این خصوص را اعلام داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.