گروه : صنعت،معدن وتجارت
به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- در این بازدیدها که در راستای تحقق اهداف و سیاست های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شد، فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.
امیرهوشنگ روشن آزاده، ضمن تاکید بر بهبود روند ارایه خدمات و پاسخگویی به مشتریان گفت: عملکرد نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو باید تبدیل به الگویی سرآمد در جلب رضایتمندی مشتریان شود.
وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش، گفت: تمامی مشتریان، ولی نعمتان ایران خودرو هستند که باید خواسته و رضایت آنان در اولویت نمایندگیها باشد.
https://tejaratgardan.ir/?p=185950