بازدید نظارتی سرزده مدیر حوزه مدیرعامل ایران خودرو از شرکت بازرگانی و خدمات همگام خودرو و مدیریت ارتباطات با مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- در این بازدیدها که در راستای تحقق اهداف و سیاست های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شد، فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت. 
امیرهوشنگ روشن آزاده، ضمن تاکید بر بهبود روند ارایه خدمات و پاسخ‌گویی به مشتریان گفت: عملکرد نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو باید تبدیل به الگویی سرآمد در جلب رضایتمندی مشتریان شود. 
وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش، گفت: تمامی مشتریان، ولی نعمتان ایران خودرو هستند که باید خواسته و رضایت آنان در اولویت نمایندگی‌ها باشد. 

فتحنایی

Recent Posts

فولاد خوزستان پیشران برنامه‌های پدافند غیرعامل کشور است‌

امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبان‌ماه ۱۴۰۳ ضمن…

14 ساعت ago

شرکت نفت ستاره خلیج فارس رتبه برتر پدافند غیرعامل وزارت نفت را کسب کرد

مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…

14 ساعت ago

مارون میزبان مدیران تعالی صنعت پتروشیمی

همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…

17 ساعت ago

اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی کارون در خصوص انتشار محدود گاز فسژن در مجتمع

در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…

17 ساعت ago