×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
بازدید نماینده و فرماندار از مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ، در این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد و‌ خاطره امام راحل (ره) و ارج نهادن به مقام والای رئیس جمهور شهید ‌و شهدای خدمت، به تشریح اقدامات ‌و دستاوردهای کسب شده طی مدت اخیر پرداخت. 

دکتر معظمی با اشاره به تحقق جهش تولیدات و فروش این شرکت به تمرکز بر تکمیل پروژه ها و مطالعات تخصصی در حوزه طرح های توسعه در جهت پایداری و افزایش میزان تولید اشاره و افزود: پایداری و رشد تولید کسب شده به واسطه کارکنان تلاشگر این شرکت به دست آمده و ضمن تقدیر از کارکنان به لزوم حمایت و پشتیبانی نماینده و فرماندار در جهت تحقق اهداف شرکت تاکید کرد. 

در ادامه دکتر رضا جباری ضمن گرامی داشت مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و گرامی داشت شهدای خدمت، از تلاش ها و اقدامات موثر صورت گرفته از سوی این شرکت طی مدت اخیر تشکر و قدردانی نمود. 

وی با تمجید از این مجموعه منظم و پیشرفته، شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان را در صنعت اوره کشور یک مجتمع تاثیرگذار معرفی کرد و افزود: در جهت رشد و ارتقا این شرکت می بایست توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی در دستور کار قرار گیرد. 

جباری در ادامه به لزوم به کارگیری نیروهای بومی تاکید و گفت: مسائل و مشکلات شرکت با توجه به اثرگذاری بالای این مجتمع در منطقه و کشور می بایست از طریق تعامل حل گردد. 

در ادامه این جلسه پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز با تسلیت سالروز درگذشت امام خمینی (ره) و تکریم شهدای خدمت به روحیه جهادی و انقلابی شهید رییسی پرداختند. وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و‌ کارکنان این شرکت، به تلاش های انجام شده در جهت حمایت و پشتیبانی از این واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: این شرکت نقش مهم و بسزایی در وضعیت اشتغال شهرستان داشته و امیدواریم با تعریف دیگر پروژه های توسعه فرصت های جدید اشتغال فراهم و استفاده از ظرفیت بومی حداکثری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.