×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت اقدامات بخش اعتباری در ارتقای عملکرد بانک اظهار داشت: وظیفه اصلی بخش اعتباری در بانک، تصویب و تامین مالی طرح‌های مولد و تسهیل اجرای طرح‌های توسعه ای بخش کشاورزی است و در این راستا با یستی با استفاده از فناوری، زمان‌بندی و سیستمی کردن فرایند ها ، ضمن افزایش دامنه خدمات غیرحضوری، زمان پذیرش درخواست‌ها تا پاسخ نهایی را در مورد طرح‌های بزرگ به ۳ ماه و در مورد طرح  های عادی به حداکثر یک ماه تقلیل داد.

وی اظهار رضایت شرکت های بزرگ بخش کشاورزی از خدمات و عملکرد بانک کشاورزی را نشانه حرکت بانک در مسیر صحیح دانست و افزود:  انجام اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت گزارشات اعتباری، انجام کامل شرح وظایف کارشناسان، بهینه سازی قراردادها، صرفه جویی در مصرف کاغذ، ارائه خدمات مشاوره ای و کارشناسی به جای طرح نویسی برای مجریان طرح ها، برخورد مثبت توام با حسن نیت با مجریان طرح ها در چارجوب مقررات بانکی و احتراز از سخت گیری بی مورد بایستی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.