Categories: بانک و بیمه

«بازیابی بازار» در تازه ترین شماره «سفیر» بانک ملی ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.

روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه و روش کاری خود سخن گفته اند.

نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل دسترس است.

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

7 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

14 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

14 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

14 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

14 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

14 ساعت ago