به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.
روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه و روش کاری خود سخن گفته اند.
نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل دسترس است.
باتلاش و همت تیمهای مدیریت کیفیت، فرآیند، بسته بندی، انبار محصول و واحدهای تولیدی و…
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای…
مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…
ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…
دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…
بستههای ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.