Categories: بانک و بیمه

«بازیابی بازار» در تازه ترین شماره «سفیر» بانک ملی ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دویست و نودمین شماره این ماهنامه همچنین دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بانکی دیجیتال، نقش توسعه غیرنفتی در حل مشکلات اقتصادی، مدیریت سبز در بانک ملی ایران و نقش بانک ملی ایران در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را بررسی کرده است.

روسای واحدهای موفق بانک نیز در این شماره از نشریه از راه و روش کاری خود سخن گفته اند.

نشریه داخلی بانک ملی ایران با عنوان «سفیر» با قدمت ۸۸ سال به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir قابل دسترس است.

فتحنایی

Recent Posts

صرفه جویی ۳.۵ میلیون دلاری شرکت پتروشیمی مارون با مدیریت ضایعات پلیمری

باتلاش و همت تیم‌های مدیریت کیفیت، فرآیند، بسته بندی، انبار محصول و واحدهای تولیدی و…

8 ساعت ago

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

16 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

16 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

18 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

19 ساعت ago