به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است. وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد واظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری ها بهره ببرد و خدمات آسانتر وارزان تر به مردم ارائه کند.
حسین زاده گفت: در بانک قرض الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=19874