×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین ­زاده در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض­ الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است. وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد واظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است.  مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری­ ها بهره ببرد و خدمات آسان­تر  وارزان ­تر به مردم ارائه کند.

حسین ­زاده گفت: در بانک قرض ­الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.