گروه : بانک و بیمه
این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی برگزار شد، در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در این دوره از جشنواره، اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با ارائه ی محصولات و فعالیتهای مختلف خود در حوزه روابط عمومی، موفق به کسب رتبه نخست در بخشهای “اطلاع رسانی” و “مدیریت روابط رسانه ای” شد.
سید علی میرفخرایی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این خصوص گفت: کسب این افتخارات در اکوسیستم مدیریتی فعلی بانک توسعه تعاون، منبعث از راهبری کلان جناب آقای شیخ حسینی مدیر عامل بانک بعنوان مدیرعاملی ارتباط گستر است و نشاندهنده تلاش و تعهد همکاران ما در اداره کل روابط عمومی بانک است که با خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا و اطلاعرسانی شفاف و به موقع، توانستند نظر داوران محترم جشنواره را جلب کنند.
وی افزود: روابط عمومی بانک توسعه تعاون همواره در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و با اتکا به رویکردی تعاملی، به بهترین نحو به وظایف و رسالتهای خود در قبال مخاطبان و ذینفعان بانک عمل کند.
گفتنی است سومین جشنواره مردم داری ایران با هدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه روابط عمومی و با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=286068