به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاونت استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز به مناسبت هفته تعاون به استان قم سفر کرده بود در دیدار با کارکنان این استان ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون اگرچه از زمره بانکهای دولتی کوچک قلمداد میگردد و لیکن در خلال فعالیت یازده ساله قابلیت و ظرفیتهای قابلقبولی را از خود بروز داده است و این اتفاق موجب شده است تا زمینهساز افزایش میزان اعتماد توسط تصمیمگیرندگان به این بانک و واگذاری مسئولیت و عاملیت طرحهای ملی و استفاده از قابلیت و ظرفیت بانک توسعه تعاون در مقولههای کلیدی و مهم از جمله کمک به تولید و اشتغال شده است.
معادی کمیت و کیفیت را لازم و ملزوم عملیات اجرایی در سطح شعب و استانها یاد کرد و در اینباره گفت: این امر مهم حاصل دانشآموزی، تجربه و مهارتاندوزی، توسعه ذهنی و اجرایی و تقویت اخلاق و رفتار حرفهای است که بهتدریج و براساس منطق شکل میگیرد.
معاونت استانها و بازاریابی بانک توسعه تعاون فلسفه وجودی هر سازمان و هر بنگاه اقتصادی و ضمانت مانایی و پایداری آن را مردم و مشتریان دانست و در اینباره خاطرنشان کرد: یک رکن اصلی و مهم در فعالیت سازمان که منجر به خدماترسانی کیفی و رضایتمندی مردم و مشتریان میشود سرمایه انسانی است و بیتردید فرهنگ و رفتار سازمانی توام با همافزایی و داشتن اهداف مشترک سازمانی و مسئولیتپذیری میتواند تصویر مناسبی را از سازمان به مشتریان منعکس و در نهایت زمینه ایجاد ارتباط موثر و کیفی و ماندگار را بین سازمان و مشتریان ایجاد کند.
وی با تاکید بر اینکه هر استان مزیت و ظرفیتهای اقتصادی مختص به خود را دارد گفت: کشف و شناسایی همراه با ایجاد و افزایش ظرفیتها فضای بهتری را برای فعالیت یک کسب و کار فراهم میسازد و بانک توسعه تعاون از این قاعده مستثنی نیست که لازم است کارکنان با برنامهریزی و ابتکار عمل با بهرهگیری از ظرفیتها، توانمندی بیشتری را در جهت امکان خدماترسانی احصاء نمایند.
گفتنی است در این سفر احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی که وی را همراهی میکردند علاوه بر بازدید از شرکت تعاونی گرانول معصوم قم و شرکت گلریز قم، از ۴ شعبه مرکزی، ولایت، معصومیه و مطهری استان قم نیز بازدید بعمل آوردند.
https://tejaratgardan.ir/?p=68474