×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک شهر در مسیر درست خود حرکت می کند

تجارت گردان | بانک شهر در مسیر درست خود حرکت می کند

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبدالحمید امامی با اشاره به برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده سال های ۹۶ و ۹۷ بانک شهر،گفت:با استناد به نظر حسابرس مستقل و اقداماتی که برای اصلاح صورت های مالی سال های مذکور صورت گرفته؛ در حال حاضر نظم و انضباط قابل قبولی در بانک شهر حکم فرماست.
وی با بیان اینکه تمامی ارکان بانک در حال فعالیت برای احقاق حقوق سهامداران و ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی هستند،ادامه داد: قطعا روند رو به رشد بانک شهر در سال جاری با مطلوبیت بهتری ادامه می یابد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: جذب سرمایه های مردم و هزینه کردن آن در امور تولیدی، عمرانی و خدماتی راهی برای رشد کشور بوده که این مهم در بانک شهر در حال اجرا است.
امامی با اشاره به اینکه بانک شهر طی ۲ سال اخیر توانسته با پیشرفت های چشمگیر در شبکه بانکی ، در رتبه پنجم میان بانک های محبوب کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به سابقه کوتاه فعالیت این بانک، نسبت به اغلب بانک های کشور، لذا توانسته است عملکرد بسیار مناسبی در حوزه خدمات رسانی به مدیریت شهرها و شهروندان داشته باشد.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت افزایش تعاملات میان بانک شهر و شهرداری ها گفت: این موضوع زمینه ساز استفاده بیشتر طرفین از پتانسیل های موجود در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.