به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، بانک قرضالحسنه مهر ایران در سالهای گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند.
بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و کیوبانک، نسبت به راهاندازی سامانه چک الکترونیک و سفته الکترونیک نیز اقدام و همچنین نئوبانک دوم خود را مبتنی بر بانکداری نسل Z راهاندازی کرد.
افتتاح ۶۷ درصد حسابها و پرداخت ۵۷ درصد وامها بهصورت آنلاین، نشاندهنده استقبال گسترده مردم از خدمات غیرحضوری بانک است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه به صاحبان کسبوکارهای مختلف و نیازسنجی آنها، تعداد دستگاههای کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داد.
مجموع اقدامات صورت گرفته به قرار گرفتن نام بانک قرضالحسنه مهر ایران در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از منظر تراکنشهای شاپرکی منجر شد.
همراه اول در راستای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد،…
برای ریفرمینگ هیدرو کربن های سنگین موجود در خوراک واحدهای متانول و هیدروژن نیاز به…
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در ادامه قرارداد با هندیها و با هماهنگی…
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی…
مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی…
حسن مونسان، عضو هیات عامل و معاون امور شعب در سفر به استان خوزستان با…