×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بانک مسکن به بانک‌های مبدا اپلیکیشن دیجی‌پی اضافه شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از  بانک مسکن-هیبنا از روابط عمومی دیجی‌پی، در جدیدترین به‌روزرسانی سرویس کارت به کارت این اپلیکیشن، بانک مسکن هم به بانک‌های مبداء اضافه شده است. آمارهای گزارش سالانه دیجی‌پی نشان می‌دهد که سال گذشته سرویس کارت به کارت، پرطرف‌دارترین سرویس در این اپلیکیشن بوده است.

نسخه جدید کارت‌به‌کارت‌ این اپلیکیشن، انتقال وجه را سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر از همیشه انجام می‌دهد.

جست‌جو و انتخاب سریع کارت‌های مبداء و مقصد، تعیین شماره کارت‌های مهم و نمایش آن‌ها در بالای فهرست کارت‌ها، انجام کارت‌به‌‌کارت‌های پرتکرار فقط با چند کلیک، جاگذاری خودکار رمز پویا با تأیید کاربر، اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها، اشتراک‌گذاری شماره‌ کارت‌ فقط با چند کلیک، و اضافه‌شدن بانک مسکن به بانک‌های مبداء تراکنش، فقط چند نمونه از ویژگی‌های این نسخه جدید هستند.

علاوه بر موارد بالا، ترتیب‌دهی هوشمند نمایش کارت‌های مبداء و مقصد، امنیت در کنار سادگی تجربه کاربری و خدمت جدید کارت‌به‌کارت پرداخت‌سازی به‌صورت هوشمند هم به این نسخه جدید اضافه شده‌اند.

یکی از مزایای نسخه جدید کارت‌به‌کارت اپلیکیشن دیجی‌پی، جست‌جوی سریع کارت‌های بانکی مبداء و مقصد است؛ یعنی دیگر نیازی به صرف وقت زیادی برای یافتن شماره کارت‌ها نیست.

دیگر اینکه در این نسخه، امکان اولویت دادن‌ به شماره کارت‌های پراستفاده‌تر در فهرست کارت‌های بانکی و‌ نمایش آن‌ها در بالای فهرست هم اضافه شده است.

ضمن آنکه برای تراکنش‌های پرتکرار دیگر نیازی به ورود همه اطلاعات کارت نیست و فقط با چند کلیک ساده، می‌توانید عملیات موردنظر را از فهرست پرتکرارترین کارت‌به‌کارت‌ها انتخاب کرده و وجه را منتقل کنید.

جاگذاری رمز پویا به‌صورت خودکار هم به دیگر امکانات سرویس کارت به کارت دیجی‌پی اضافه شده است؛ یعنی دیگر نیازی به کپی و پیست یا نوشتن رمز پویا نیست! با آمدن پیامک بانک، اپلیکیشن دیجی‌پی، رمز پویا را با اجازه کاربر و به‌صورت صددرصد ایمن، در فرم مربوطه جاگذاری می‌کند.

در این نسخه، امکان اضافه کردن یادداشت برای تراکنش‌ها هم وجود دارد. کاربرانی که ممکن است دلیل واریز وجه را فراموش کنند، می‌توانند یادداشت کوتاهی برای تراکنش بنویسند.

دیگر اینکه با کارت‌به‌کارت جدید دیجی‌پی، می‌توان شماره کارت خود را به‌راحتی و با چند کلیک ساده، با دیگران به اشتراک گذاشت. این‌طوری نیازی به نوشتن دوباره و چندباره شماره کارت و ارسال آن در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نیست.

اگر در بانک مسکن یا هر بانکی حساب دارید که عضو شبکه شتاب است، برای بهره‌مندی از همه این ویژگی‌های جذاب و انتقال وجه به سریع‌ترین و ایمن‌ترین روش ممکن، می‌توانید اپلیکیشن پرداخت دیجی‌پی را از وب‌سایت رسمی این شرکت یا استورهای معتبر دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.