در این دیدار با اشاره به همکاری استراتژیک بانک پارسیان و شرکت سایپا، حمایت از تولید و صنعت کشور بهعنوان یکی از وظایف بنیادی بانک پارسیان مورد تأکید قرار گرفت و درباره توسعه تعاملات و تحکیم همکاریهای فیمابین، توافقاتی انجام شد.
کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست بر اهمیت توجه به صنعت خودروسازی کشور و نقش این صنعت در رشد اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: گروه سایپا با وضعیت تولید مناسبی که دارد موفقیت خوبی را کسب کرده و در شرایط سخت اقتصادی کشور، تلاش مدیران ارشد گروه سایپا جهت بهبود وضعیت موجود، بسیار ارزنده است.
پرویزیان بابیان اینکه بانک پارسیان و سایپا همکاریهای بلندمدت و مناسبی در زمینه های مختلف و سرمایهگذاریهای مشترک باهم دارند، گفت: در حوزه تأمین مالی و همکاریهایی که از گذشته بوده است، تقویتشده و ادامه خواهد یافت.
وی افزود: بانک پارسیان در حوزه صنعت خودرو با تجربیات بسیاری زیادی که دارد در مجموعه زنجیره تأمین و تولید خودرو حضور دارد و باید این همکاریها ادامه داشته باشد تا بتوانیم ارزشافزوده بیشتری برای دو مجموعه ایجاد کنیم.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به ظرفیت شرکتهای زیرمجموعه بانک، یادآور شد: علاوه بر تداوم همکاریها و سرمایهگذاریهای مشترک در حوزه تأمین سرمایه، در دیگر شرکتهای زیرمجموعه بانک همچون؛ بیمه و لیزینگ نیز امکانات خوبی برای توسعه همکاریها فراهم است.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین در ادامه تصریح کرد: طرحهای خوبی بین وزارت صمت و بانک مرکزی در حال انجام است که اوراق گام، تأمین زنجیره تأمین و … از آن جمله است و بر این اساس شبکه بانکی میتواند با صنعت همکاری و همراهی متناسبی داشته باشد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست،گفت: بانک پارسیان یکی از بانکهای خصوصی کشور است که در حوزه مشتری مداری و ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان الگوی نوینی را در ساختار بانکی ایجاد کرده است.
محمدعلی تیموری با اشاره به روند فعلی تولید در سایپا افزود : در حال حاضر تولید این گروه خودروساز به ۲ هزار دستگاه در روز رسیده و حال اینکه درگذشته تیراژ تولید در حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه بود.
او بابیان اینکه از عرضه محصولات در بورس کالا سود بهتری برای شرکتهای تولیدکننده حاصل میشود گفت: سال گذشته از فروش محصولات گروه سایپا ۳۵ هزار میلیارد تومان حاصل شد و امسال تاکنون نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد محقق شده که این افزایش ناشی از تغییر نرخ و مبلغ خودرو نبوده چراکه افزایش قیمت محصول از سال گذشته تاکنون انجامنشده است.
مدیرعامل گروه سایپا تأکید کرد: نتیجه حاصل افزایش تیراژ و تنوع محصولاتی است که در سایپا تولید و عرضهشده که امیدواریم با همین روند تا پایان سال میزان فروش سایپا به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برسد و در همین راستا برنامه سال آینده این گروه تحقق بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تعریفشده است.
او گفت: تحقق این برنامهها بدون حضور و حمایت سیستم بانکی امکانپذیر نیست و سرمایه در گردش و همچنین توسعه سبد محصولات که سایپا نیاز دارد از طریق سیستم بانکی تأمین خواهد شد.
تیموری تصریح کرد: محصولات گروه خودروسازی سایپا اقتصادی و بهروز است و تمامی استانداردهای ۸۵ گانه را پاس میکند و در سال آینده برای اولین بار ۸ محصول جدید که ۳ محصول تجاری و ۵ محصول سواری است به بازار عرضه خواهد شد که بهنوعی رکوردی خاص در عرضه محصولات جدید به بازار است.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…