×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
بانک کارآفرین از نرم‌افزار «هم‌آفرین» رونمایی کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین دکتر محمدرضا فرزین با تقدیر از زحمات همکاران مدیریت فناوری اطلاعات و هلدینگ نگاه خاطرنشان کرد: بانک کارآفرین بانک خوش‌نام، معتبر و بااصالتی است که مشتریان وفاداری دارد و مشتری‌مداری همواره در صدر اولویت‌های این بانک قرار داشته است.

وی همچنین افزود: جهت رفاه حال مشتریان بانک، سامانه هم‌آفرین برای مشتریان حقوقی و رفع نیازهای شرکت‌های کوچک و متوسط طراحی و راه‌اندازی شده است. با استفاده از این سامانه مشتریان می‌توانند تراکنش‌های مالی در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و ایمن انجام دهند.

وی تأکید کرد: بر اساس استراتژی مشخص بانک کارآفرین، مشتری‌مداری در این بانک به این معناست که بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های نوین در اختیار مشتریان بانک قرار دهیم و رونمایی از طرح‌های مختلف فناورانه در همین راستا می‌باشد تا در فضای رقابتی فعلی جایگاه بانک را بیش از گذشته ارتقاء بخشیم.

محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین طی سخنانی تصریح کرد: از خوش‌فکری و همفکری همکارانی که در ارائه این محصول زحمات زیادی کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم. تلاش همه همکاران ما در تمامی بخش‌ها و به ویژه فناوری اطلاعات، توسعه خدمات الکترونیکی بانک می‌باشد تا مشتریان با سهولت بیشتر و صرف زمان کمتری خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

در ادامه این مراسم مهدی سیف‌علیشاهی عضو هیات مدیره بانک با تشکر از زحمات همکاران در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: بی‌تردید رونمایی و ارائه یک خدمت جدید حاصل همفکری و کار جمعی و شبانه‌روزی همکاران بسیار زیادی می‌باشد و با همت و تلاش تمامی ارکان بانک این مسیر باقوت و قدرت دنبال خواهدشد.

سیف‌علیشاهی تاکید کرد: چابکی و سرعت عمل در ارائه خدمات به مشتریان در دستور کار بانک کارآفرین قرار دارد. در فضای رقابتی امروز چابکی بدین معنا معناست که حتی‌الامکان خدمات الکترونیکی را متناسب با تکنولوژی‌های به روز بانکی دنیا ارائه دهیم تا رضایت مشتریان را بیش از پیش کسب کنیم.

مهندس حسین اسلامی مدیرعامل شرکت نگاه در خصوص ویژگی‌های اپلیکیشن همراه بانک حقوقی هم‌آفرین تصریح کرد: طرح‌های جدیدی که در حال طراحی و ارائه به مشتریان هستند، می‌توانند به تغییر و تحولاتی منجر گردند که به‌طور مستقیم در کسب‌وکار و سودآوری بانک تأثیرگذار باشند. اگر زیرساخت‌ها تغییر نمایند، استفاده از خدمات بانک بیشتر و در نتیجه منابع بانک افزایش خواهد یافت.

وی همچنین افزود: اپلیکیشن همراه بانک حقوقی «هم‌آفرین» خدمتی نوآورانه و خلاقانه است که باعث جذب مشتریان و منابع مالی جدید در بانک کارآفرین خواهد شد.

مهندس شبنم شجاعی سرپرست فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در خصوص مزیت‌های اپلیکیشن «هم‌آفرین» تصریح کرد: برای حساب‌هایی که بیش از یک امضا دارند، مجالی فراهم ‌شده تا هر صاحب امضاء بتواند از طریق تلفن همراه خود درخواست‌های پرداخت را تأیید و امضا کند. به‌این‌ترتیب، «هم‌آفرین» مشکلات دریافت و جمع‌آوری حضوری امضای صاحبان امضا را برطرف کرده و امضاءداران حساب‌های حقوقی و کارتابلی می‌توانند از طریق تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان نسبت به امضای اسناد پرداختی خود اقدام کنند، همچنین امضای اسناد پرداختی با بهره‌گیری از پارامترهای بایومتریک نظیر اثر انگشت و تشخیص چهره صورت می‌گیرد که خطر جعل یا تقلب را از میان برده است.

بر اساس این گزارش تفاوت سامانه هم‌آفرین با سامانه همراه‌بانک کارآفرین در این است که سامانه همراه‌بانک کارآفرین برای ارائه خدمات به حساب‌های انفرادی اشخاص حقیقی طراحی ‌شده است. ولی مشتریان حقیقی دارای حساب‌های مشترک و همچنین مشتریان حقوقی، امکان استفاده از سامانه همراه بانک را ندارند. به‌واسطه سامانه هم‌آفرین که سامانه موبایلی مجزا و مستقل از سامانه همراه‌بانک می‌باشد، صاحبان حساب‌های مشترک حقیقی و حساب‌های حقوقی نیز می‌توانند حساب‌های خود را مدیریت کنند.

برای اطلاع از جزئیات نحوه استفاده از نرم‌افزار هم‌آفرین اینجا کلیک کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.