×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
باورکردنی نیست؛ تاتنهام زمین تمرین را برای گلف‌بازی «بِیل» سوراخ کرده‌است

به گزارش ایرنا، بیل و «سرخیو رگیولن» هر دو از باشگاه اسپانیایی راهی تیم شمال لندن شده‌اند و این  در حالی بود که مرد ولزی فصل گذشته به شدت از سوی «زین الدین زیدان» طرد شده ودر سانتیاگو برنابئو مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.
او با علاقه افراطی به گلف هواداران رئال را از کوره در برد و حتی در جریان همراهی تیم ملی فوتبال کشورش ترتیب اولویت‌های خود را اینطور بیان کرد «ولز، گلف، مادرید.»
با این حال، رگیلون در این خصوص گفت: او بسیار خوشحال است و کاملا فرق کرده است. زبان و ارتباط برای او از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد. او اسپانیایی خوب حرف می‌زند مثل انگلیسی حرف زدن من؛ او اینجا خوشحال‌تر به نظر می‌رسد.
رگیلون افزود: چیزی که مرا متعجب می‌کند این است که آنها در زمین تمرین برای وی چاله‌های گلف ایجاد کرده‌اند. البته چاله‌ها کم عمق هستند اما باورکردنی نیست. او در رئال مادرید بد نبود و در مورد بازگشت به آنجا هیچ ایده‌ای ندارم.
رگیلون که فصل گذشته به طور قرضی در سویا توپ می‌زد، همچنین تاکید کرد که از کار کردن با «خوزه مورینیو» خوشحال و راضی است.
وی ادامه داد: او (مورینیو) بسیار خوب و فوق العاده است و مربی‌های سختگیری مثل او را دوست دارم. مثل همه مربی‌ها او نیز در صورت پیروز نشدن در بازی اذیت می‌شود اما او به معنای واقعی به بازیکنان نزدیک است.
و در پایان، مرد اسپانیایی مدعی شد که وی به خوبی با شرایط جدید هماهنگ شده و از روابط خوب با ستاره کره‌ای این تیم یعنی «سون هیونگ مین» لذت می‌برد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.