Categories: بانک و بیمه

با استمرار کمپین آب، صرفه جویی در مصرف آب را با مشارکت شرکت آب و فاضلاب پیگیری خواهیم کرد

 بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن از زمستان سال ۹۶ با اجرای کمپینی اجتماعی با هدف صرفه جویی در مصرف آب و استمرار آن در دیگر حوزه‌های محیط زیست که با تدبیر و حمایت مدیر عامل فقید بانک انجام گرفت، در تلاش است تا گامی برای حل بحران کم آبی کشور و دیگر حمایت‌های محیط زیستی در حوزه‌های خاک، آب و هوا بردارد.

این بانک در سال جاری با توجه به تغییرات به وجود آمده در الگوی مصرف آب در روزهای گرم سال و به خصوص شرایط پاندمی و همه‌گیری ویروس کرونا، کمپین‌های تبلیغاتی- اجتماعی با موضوع محیط زیست را به صورت مستمر همچنان ادامه خواهد داد.

در جلسه‌ای که به منظور افزایش تعامل و آگاه‌سازی شهروندان با مسایل آب و راهکارهای حفظ منابع آبی با شرکت آب و فاضلاب استان تهران برگزار شد، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت با اشاره به حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل فقید بانک برای حمایت بانک از اجرای کمپین‌های محیط زیستی و ایفای مسوولیت اجتماعی، گفت: با توجه به برگزاری کمپین‌های آب و خاک در سال‌های گذشته، در سال جاری نیز با استمرار کمپین آب، صرفه جویی در مصرف آب را با مشارکت شرکت آب و فاضلاب پیگیری خواهیم کرد تا با توجه به تغییرات به وجود آمده در الگوی مصرف آب شهروندان در روزهای گرم سال و به خصوص شرایط پاندمی و شیوع ویروس کرونا، به نحوی بتوانیم در آگاه‌سازی جامعه نسبت به وضعیت منابع و محدودیت‌های تامین، تصفیه و توزیع آب نقش موثری داشته باشیم.

در ادامه جلسه علی صاحبی مدیر روابط عمومی سازمان آب و فاضلاب با تقدیر از فعالیت‌های بانک مسکن در حمایت از پویش‌های حمایتی از آب و خاک ایران از ویژگی‌های برجسته و توجه ویژه ابوالقاسم رحیمی انارکی به مقوله‌های زیست محیطی یاد و از دست دادن وی را واقعه‌ای غم انگیز توصیف کرد.

وی با اشاره به چالش‌های بخش آب، روند افزایش جمعیت شهرها و فضای سبز، مشکلات صنایع و کشاورزی و نیاز به آب بیشتر سبب شده است که پویش‌های همگانی از سوی سازمان‌ها به منظور حمایت از مصرف صحیح آب برگزار شود و بانک مسکن یکی از سازمان‌های پیشرو در این حوزه باور دارد موفقیت در این مسیر نیازمند آگاهی و اقدام جمعی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب در بین عموم مردم می‌باشد.

صاحبی ادامه داد: میزان مصرف آب در سه ماهه نخست سال جاری در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده و تعداد مشترکین پرمصرف افزایش چشمگیری یافته است.

در ادامه جلسه صاحبی به عواقب عدم استفاده برخی از شهروندان از امکانات جمع‌آوری و انتقال فاضلاب اشاره کرد و گفت این امر موجب به خطر انداختن سلامت شهروندان می‌شود.

در پایان جلسه مسعود ایزدی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت کشور ما به نحوی است که تک تک افراد جامعه باید در قبال این موضوع احساس مسوولیت کرده و هر فرد ایرانی در حد بضاعت و توان خود برای حل این مسأله گام بردارد .

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت در پایان اظهار امیداوری کرد: با تلاش عمومی در سطح ملی و سطوح خرد و کلان جامعه بتوانیم از طریق برنامه‌ریزی و مدیریت الگوی مصرف صحیح آب و استفاده بهینه از منابع نقش موثری در صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت آب داشته باشیم

فتحنایی

Recent Posts

کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال ۱۴۰۲ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان…

8 ساعت ago

لغو تعدادی از پروازها از ساعت ۲۱ امشب

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محدودیت عملیاتی پیش آمده، پرواز تعدادی از…

9 ساعت ago

جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزئیات تغییر سقف سوخت‌گیری با کارت شخصی را تشریح…

9 ساعت ago

«پست برق نفت» پروژه CTEP در مدار قرار گرفت گامی دیگر در راستای راه اندازی زودهنگام واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی

«پست برق نفت» واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) در مدار قرار گرفت.

12 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

12 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

12 ساعت ago