به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، سامانه تلفن بانک دی که در جهت تسهیل دسترسی به خدمات بانکی بر روی بستر تلفن راه اندازی شده است به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته، بدون نیاز به اینترنت، در خدمت مشتریان محترم بانک دی می باشد.
بر اساس این گزارش، کاربری ساده تلفن بانک دی در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور، مشتریان را ترغیب کرده است به جای مراجعه حضوری به شعب بیشتر از خدمات الکترونیک استفاده کنند تا ضمن رعایت فاصله اجتماعی، ریسک ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد.
در ادامه قابلیت ها و نحوه استفاده از تلفن بانک دی را مرور می کنیم:
نحوه ورود به تلفن بانک دی
با شماره گیری ۲۷۲۶ (۰۲۱) توسط خط تلفن ثابت یا همراه خود و انتخاب کلید ۱ پس از برقراری تماس، میتوانید به سامانه تلفن بانک دسترسی داشته باشید. با دریافت نام کاربری و رمز تلفن بانک از شعبه خود، میتوانید از تمامی امکانات تلفن بانک بهرهمند شوید. در غیر اینصورت با استفاده از شماره دی کارت و رمز دوم آن میتوانید به برخی از امکانات تلفن بانک دسترسی داشته باشید. دریافت رمز دوم دی کارت، از طریق خودپردازهای بانک دی امکان پذیر است.
خدمات تلفن بانک دی
به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای لبنی ایران هرگونه افزایش قیمت محصولات لبنی پاستوریزه پیش از…
در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار…
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: علی رغم مشکلات مالی، پروژههای نهضت ملی مسکن…
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه سینا از رشد ۹۰ درصدی پرتفوی بیمههای شخص ثالث در نیمه…
، آئین تجلیل از شعب برتر بانک صادرات استان خراسان رضوی با حضور محسن دباغ…
آیین تکریم مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل سابق بیمه دی با حضور هیئت مدیره، هیئت عامل،…