Categories: ورزشی

ببین لیونل مسی، پشیمان خواهی شد!

به گزارش تجارت گردان به نقل از ورزس سه”، قرارداد لیونل مسی و باشگاه بارسلونا هنوز تمدید نشده و روز به روز احتمال جدایی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بیشتر می شود. اما مرور برخی خاطرات ممکن است لیونل مسی را از تصمیم انتقال به پاری سن ژرمن منصرف سازد. نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد نیمار، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا نیز تنها چند هفته بعد از انتقال به پاری سن ژرمن به شدت از تصمیم خود پشیمان شده است.

 

 

او که در تابستان سال ۲۰۱۷ و با انتقالی تاریخی و ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسا جدا شده و راهی پاریس شد، خیلی زود با لیونل مسی تماس گرفته و پشیمانی خود را از این تصمیم ابراز می دارد. البته او دیگر چاره ای نداشته و حالا و بعد از چهار سال نیز همچنان برای پاری سن ژرمن بازی می کند.

 

البته نیمار تا همین سال گذشته و پیش از شیوع ویروس کرونا نیز بی تاب بازگشت به نوکمپ بود و تصور می کرد این اتفاق رخ می دهد. البته حالا خود این ستاره ۲۸ ساله و برزیلی نیز می داند دیگر بارسلونا توان خرید دوباره اش را ندارد و به همین دلیل اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن شنیده شده است.

 

بدین ترتیب ممکن است لیونل مسی با مرور پشیمانی هم تیمی سابق خود نیمار در مورد رفتن به پاریس و جدایی از بارسلونا بعد از دو دهه تجدید نظر کند. بازی کردن در پنجمین لیگ معتبر اروپا و همچنین جدایی در این مقطع از بارسلونا برای لیونل مسی تصمیم دشواری خواهد بود و تا زمان تماشای این واقعه، باور کردن آن آسان نیست.

 

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

13 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

17 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

17 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

17 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

19 ساعت ago