×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برد برایتون با گل دقیقه ۳ جهانبخش

تجارت گردان | برد برایتون با گل دقیقه 3 جهانبخش

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس، دیشب برایتون با دو گل بورنموث را شکست داد که گل اول برایتون را علیرضا جهانبخش درحالی که فقط ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه از آغاز بازی گذشته بود، به ثمر رساند. این نخستین گل جهانبخش برای برایتون از زمان حضورش در این تیم است و سریعترین گل برایتون نیز به شمار می رود.آرون موی هم دومین گل برایتون را به ثمر رساند.

در دیگر بازی ها، تیم رده دومی لسترسیتی ۲-۱ در زمین وستهام به برتری رسید و ۴۲ امتیازی شد. دمارای گِرِی و کلیچی ایهیناچو برای لستر گلزنی کردند و تک گل وستهام را پابلو فورنالس زد.

منچستریونایتد با دو گل بر میزبانش برنلی غلبه و با ۳۱ امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کرد. آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد زننده دو گل یونایتد در این بازی بودند.

دیدار نوریچ با تاتنهام به تساوی ۲-۲ انجامید. کریستین اریکسن و هری کین برای تاتنهام گل زدند و ماریو وِرانچیچ و سرگی اوریر بازیکن حریف، گل‌های نوریچ را به ثمر رساندند. 

در سایر بازی‌ها، اورتون ۲-۱ در خانه‌ی نیوکاسل پیروز شد، واتفورد با ۳ گل استون ویلا را مغلوب کرد و ساوتهمپتون و کریستال پالاس به تساوی ۱-۱ رسیدند.

این هفته از رقابت‌ها امشب با سه بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، آرسنال با چلسی، لیورپولِ صدر جدولی با ولورهمپتون و منچسترسیتی با شفیلد یونایتد مصاف می‌دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.