×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
برد شاگردان شمسایی در حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر فوتسال

به گزارش ایرنا، لیگ برتر فوتسال ایران به برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد. در مهمترین این بازی‌های تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان در دیداری نزدیک توانست با نتیجه چهار بر سه برابر «کراپ الوند» به برتری دست پیدا کند. 

در این دیدار قدرت بهادری ۲ گل و علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده هر کدام یک گل برای گیتی پسند به ثمر رساندند. سپهر محمدی و محمدرضا سنگ‌سفیدی نیز با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. بهزاد عظیمی نیز برای کراپ الوند در این بازی هتریک کرد.

همچنین دیدار تیم‌های شهید منصوری قرچک با شهروند ساری با نتیجه پنج بر سه به سود نماینده استان تهران به پایان رسید. در این هفته همچنین مقاومت البرز با سه گل مجتمع فردوس قم را از پیش رو برداشت. 

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران مس سونگون با نتیجه ۶ بر ۲ بر راگا شهر ری غلبه کرد. اما پرگل ترین دیدار این هفته بین تیم‌های سن‌ایچ ساوه و ملی حفاری برگزار شد که در مجموع ۱۴ گل رد و بدل شد. نماینده ساوه با به ثمر رساندن ۹ گل بیشترین سهم در این جشنواره گل را داشت و سهم ملی حفاری نیز پنج گل بود.  در دیگر دیدار تیم فوتسال شهرآرا مشهد و کوثر اصفهان در یک دیدار پرگل به تساوی چهار بر چهار رسیدند تا امتیازات این بازی را بین خود تقسیم کنند. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.