×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
بررسی برنامه تحول مدیریت CRM پگاه توسط روابط عمومی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه شورای تبلیغات پگاه که به ریاست عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران،برگزار شد بودجه سالانه تبلیغات ، ارتباطات و روابط عمومی صنایع شیر ایران مصوب و طرح اولیه ارتباط بامشتریان نیز ارائه شد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران با اشاره به اهمیت رفتار مناسب سازمانی با مشتریان، خواستار بهبود تعامل با مصرف کنندگان و اقدامات فوری در بهبود این بخش شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری تاکید کرد: جایگاه CRM در پگاه بازیابی شده و مدیریت متمرکز ارتباط با مشتری توسط روابط عمومی اجرایی شود که در این راستا جا دارد تاز همه مدیران ارشد سازمان هم نسبت به پاسخگویی سریع در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است علاوه بر طرح اولیه مدیریت CRM توسط مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بودجه سنواتی حوزه تبلیغات برای سال مالی روابط عمومی( مرداد۱۴۰۰ تا مرداد۱۴۰۱) بررسی و تصویب نهایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.