دنیای فناوری اطلاعات و رقابتی که میان وبسایتها، بازارهای دیجیتالی و نمایش آنها وجود دارد، دنیایی رنگارنگ و مملو از ترفندهایی است که معمولا آنهایی که از بازاریابی دیجیتال سررشته دارند و یا قصد دارند تبلیغاتی با کیفیت را در دنیای مجازی انجام دهند با آن آشنا هستند.
به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، گوگل ادوردز نوعی پلتفرم تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره میشود. مبلغان میتوانند از این پلتفرم به منظور قراردادن تبلیغاتشان در صفحات نتایج جستوجوی گوگل، محصولات گوگل (یوتیوب، جی میل و غیره) و هزاران وبسایت دیگری که در برنامه ادورودز به عنوان ناشر فعالیت دارند (که به آن گوگل ادسنس میگویند) قرار دهند. شما به عنوان یک تبلیغ کننده، میتوانید زمانی که کسی روی تبلیغاتتان کلیک کرد (هزینهای به ازای هر کلیک) و یا زمانی که افراد تبلیغات شما را دیدند (CPM یا هزینه به ازای هزار ایمپرشن)، هزینهای بپردازید. کل سیستم Adwords همانند یک مناقصه بزرگ است که در آن ملبغان برای جایگاه تبلیغاتی با هم به رقابت میپردازند.
بهینه سازی موتور جستوجو یا همان سئو باید در صفحات نتایج جستوجوی گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستوجو، به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. به منظور دستیابی به این مهم، شما باید اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما، موتور جستوجو پسند است! یک وبسایت موتور جستوجو پسند به سادگی توسط موتورهای جستوجو خوانده شده و به راحتی توسط کاربران مورد استفاده قرار میگیرد.
شما باید یک وبسایت سریع و کاربردی با محتوایی منحصر به فرد داشته باشید که یک تجربه خوب را در اختیار کاربر نهایی قرار دهد.
بیشتر بخوانید: وبمستر کیست و چه وظایفی دارد؟/ بررسی مزایا و معایب انتخاب وبمستری به عنوان یک شغل در حوزه آی تی
طبق پیشبینی برنامه هفتم قرار است ظرفیت نصبشده صنعت پتروشیمی از ۹۶ میلیون تن فعلی…
صندوق کارآفرینی امید با حضور در چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه از خریداران محصولات صنایع…
نشست هماهنگی و بررسی شرایط پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خواف به منظور تسهیل…
سهم بازار بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور از تراکنشهای پذیرندگی به ۷.۳۴ درصد افزایش یافت.
مراسم معارفه دکتر علی جباری به عنوان مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور وزیر امور…
ورزشکاران بانک سپه با کسب ۵ مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز…