Categories: بانک و بیمه

بررسی عملکرد شعب استانهای کرمان و هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدای این قاسم خواجوئی مدیر منطقه هدف از برگزاری جلسه را تشریح و گفت: هدف از برگزاری این جلسه حرکت در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب به لحاظ منابع، مصارف و ارائه بهینه خدمات به مشتریان است که باید با یک برنامه ریزی منسجم و بکارگیری همه ابزارها و امکانات و استفاده از توان کلیه همکاران انجام شود.

وی در ادامه عملکرد مدیریت را از ابتدای سال تا مرداد ۱۳۹۹ مورد بررسی قرار داد و از روسای شعب خواست با برنامه ریزی دقیق و پایش بازار نسبت به تحقق اهداف و افزایش سهم از بازار تلاش کنند.

سپس تورکی معاون مدیر منطقه به بیان مطالبی در خصوص ضرورت رسیدگی به ظاهر شعب، رعایت اصول پروتکل های بهداشتی، صدور بن کارت، کارت هدیه مجازی که ابزاری نوین در خدمات بانکداری است پرداخت.

در پایان همکاران شعب مسائل و مشکلات شعب خود را عنوان و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago