گروه : بانک و بیمه
در این نشست، موانع و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی قرارگرفته و استراتژی، اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه فروش بیمه های زندگی تبیین گردید.
به همین منظور مشاور محترم مدیر عامل ضمن اشاره به نقش و اهمیت رویکرد عملگرایی، افزایش مهارت و خلاقیت سازمان و شبکه فروش در توسعه بازار، بر لزوم حرکت، تلاش و عزم همگانی در جهت افزایش سهم بیمه های زندگی در ترکیب سبد پرتفویی شرکت تا ۵۰ درصد از کل سهم پرتفو و استفاده از ظرفیتهای بالقوه شرکت خصوصاً بهره برداری از پتانسیلهای شعب، شبکه فروش و گروه سهامداری تاکید فرمودند.
در ادامه معاون محترم فنی و مدیر محترم توسعه بازار بیمههای زندگی برنامه ریزی ها و اهداف معاونت بیمه های زندگی را تبیین و نمایندگان محترم نیز موانع، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح فرمودند.
اهم موارد مطروحه به شرح ذیل می باشد؛
- اختصاص و آموزش کارشناسان و رابطین اجرایی جهت راهبری تخصصی سازمان فروش در شعب
- آموزش اجرایی و عملیاتی سازمان فروش و استفاده از اساتید با تجربه و موفق در داخل و خارج از کشور
- بهبود و ارتقای زیر ساخت های فناوری اطلاعات در سامانه بیمه گری و اطلاع رسانی آخرین وضعیت اندوخته و پرداخت سود به بیمهگذاران به صورت روزانه
- حمایت و ایجاد درآمد پایدار برای نمایندگان
- تمرکز بر SME ها و کسب و کارهای کوچک جهت توسعه بیمه عمر مانده بدهکار
- فرهنگ سازی بیمه های زندگی به واسطه تبلیغات و ارائه محصولات جدید بیمه های زندگی
- تمرکز بر فروش آنلاین بیمه های زندگی و توسعه فروش در حوزه کسب و کار دیجیتال
- اصلاح فرم پیشنهاد، بازنگری و تسهیل در شرایط پذیرش ریسک بیمه های زندگی
- در پایان جلسه از نمایندگان برتر فروش در سال ۱۳۹۹ تقدیر گردید.
- متاسفانه به علت شرایط کرونا و محدودیتهای حاکم امکان حضور تعداد بیشتر نمایندگان میسر نگردید.
- معاون راهبری شبکه فروش، کارشناس راهبری شبکه فروش و کارشناس صدور بیمه های زندگی شعبه به علت بیماری در جلسه حضور نداشتندکه برای این عزیزان نیز آروزی بهبودی و سلامتی داریم.
https://tejaratgardan.ir/?p=119975