Categories: فناوری

بررسی یخچال‌های درب فرانسوی Bespoke RF9000 سامسونگ

یخچال درب فرانسوی سری Bespoke با نام مدل RF9000، طبق نیازهای روز مشتریان طراحی شده و مجموعه متنوعی از قابلیت‌های پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌‎‌دهد. به کمک این محصول کارآمد، زندگی راحت‌تر و آسوده‌تری را در کنار اعضای خانواده خود تجربه کنید.

طراحی هوشمندانه

در طراحی منحصربه‌فرد یخچال‌های درب فرانسوی Bespoke RF9000، حذف دستگیره‌ها و آب سردکن بیرونی، ظاهری مدرن و شیک به این محصول بخشیده است. استفاده از حسگر لمسی به جای دستگیره‌های قدیمی، علاوه بر ظاهر یکدست و یکپارچه، کارایی درب‌ها را بهبود داده و مکانیزم «باز شدن خودکار درب» (Auto Open Door) زمانی که دستان شما پر است، کار را برایتان راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، «مرکز نوشیدنی» (Bavarage Center) تعبیه شده در داخل درب یخچال، جایگزین آب سرد‌کن شده تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. این مرکز نوشیدنی دارای یک پارچ پر شونده است که با اتصال به آب شهری به صورت خودکار پر می‌شود تا همیشه آب تازه و خنک برای نوشیدن داشته باشید. شما همچنین می‌توانید با اضافه کردن انواع میوه‌های تازه به آب آشامیدنی خود، دتاکس‌های متنوع درست کنید. یا به جای آب، پارچ یخچال را با انواع نوشیدنی‌های مختلف پر کرده و به طور مستقیم از آب سردکن یخچال بنوشید.

از آنجایی که استفاده از آب شهری بدون تصفیه، ممکن است برای عده‌ای نگران‌کننده باشد، سامسونگ برای رفع این مشکل، از فیلتر قابل تعویض تصفیه آب استفاده کرده تا با خیال آسوده از آب سرد‌کن خود استفاده کنید. این فیلتر آلاینده‌ها را از بین می‌برد و کیفیت آب آشامیدنی شما را بهبود می‌دهد تا زندگی سالم‌تری داشته باشید. در کنار نگهداری و دسترسی آسان به این فیلتر، می‌توانید هر ۶ ماه یک بار آن را تعویض کنید. علاوه بر این موارد، نمایشگر یخچال‌های درب فرانسوی سامسونگ، به محض نزدیک شدن شما، به صورت خودکار روشن شده و به عنوان خوشامدگویی، داخل یخچال را به شما نمایش می‌دهد.

مصرف بهینه انرژی با استفاده از هوش مصنوعی

یخچال‌های سری Bespoke سامسونگ، برای بهبود عملکرد خود به کمپرسورهای ارتقایافته و کارآمد اینورتر دیجیتال مجهز شده‌اند. این موتورهای قدرتمند، ۴٫۱ برابر بیشتر از مدل‌های قبلی خود اینرسی دارند و قادرند با ایجاد سرمای یکنواخت، مواد غذایی را به طور پیوسته خنک نگه دارند. «حالت انرژی هوش مصنوعی» (AI Energy Mode) در پلتفرم SmartThings Energy نیز سرعت کمپرسور اینورتر دیجیتال و همچنین چرخه یخ‌زدایی را مطابق با الگوی مصرف شما و شرایط محیطی بهینه می‌کند. بدین ترتیب مصرف انرژی تا ۱۰ درصد کم می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق دستگاه‌های هوشمندی که از سیستم عامل اندروید یا iOS استفاده می‌کنند، تنظیمات مربوط به این قابلیت را تغییر دهند.

ویژگی‌های فنی پیشرفته

«یخ‌ساز خودکار دوگانه» (Dual Auto Ice Maker) در یخچال‌های جدید سامسونگ با تولید یخ به دو شکل Cube Ice و Ice Bite، شما را در تمامی مناسبت‌ها و دورهمی‌هایتان همراهی می‌کند. مقدار یخ تولید شده به اندازه‌ای است که نیاز شما را برای مدت معینی برطرف می‌کند. این یخ‌ساز دوگانه که در فریزر تعبیه شده، برای هر فرم یخ مخزن جداگانه دارد، قادر است ۱٫۸ کیلوگرم یخ در هر روز تولید کرده و تا ۲٫۹ کیلوگرم را ذخیره کند.

در برخی مواقع وجود اقلام غذایی بزرگ و حجیم امکان جاسازی و نگهداری آن‌ها را  سخت می‌کند. برای حل این مشکل، در یخچال‌های درب فرانسوی Bespoke RF9000 سامسونگ قفسه‌ها به صورت کشویی طراحی شده‌اند تا راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان آورند. با باز کردن این کشوها، یک طبقه مجزا خواهید داشت و می‌توانید به راحتی اقلام حجیم را در یخچال قرار دهید.

حفظ تازگی اقلام غذایی

همواره به منظور حفظ طراوت و تازگی آن دسته از مواد غذایی که حساسیت بالاتری دارند، نیاز است که دمای یخچال کم یا زیاد شود. به همین منظور، محفظه FlexZone در یخچال‌های Bespoke RF9000 سامسونگ پنج درجه دمایی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بر اساس نیاز محتویات آن، دما را تنظیم کنید. این پنج حالت شامل: انجماد، انجماد نرم، گوشت و ماهی، میوه و سبزیجات و نوشیدنی است.

علاوه بر این، فناوری «خنک‌کننده سه‌گانه» (Triple Cooling) کمک می‌کند تا مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه بمانند. این فناوری، با تامین هوای سرد سه محفظه از یخچال و فریزر به طور جداگانه، علاوه بر مصرف بهینه، تازگی و طراوت محصولات را حفظ می‌کند. همچنین فیلتر بوگیر به‌کار رفته در داخل این یخچال، بوی تند مواد غذایی را کاهش می‌دهد. فناوری فرابنفش مخصوص بوزدایی، به طور مرتب و خودکار سطح فیلتر را تمیز می‌کند و تا ۹۰ درصد بوی ناخوشایند مواد غذایی را از بین می‌برد.

قابلیت‌های پیشرفته SmartThings

  • SmartThings Energy: با کمک هوش مصنوعی می‌توانید بر میزان انتشار گاز و برق مصرفی یخچال خود نظارت داشته باشید یا با کاهش مصرف انرژی، هزینه‌های ماهانه خود را کنترل کنید.
  • SmartThings Home Care: این قابلیت امکان نظارت لحظه به لحظه‌ای بر وضعیت سلامت یخچال را به شما می‌دهد و هشدار‌هایی از جمله تعویض فیلتر آب یا بروز مشکلی اساسی در قطعات یخچال را از طریق تلفن همراه به اطلاع می‌رساند.
  • SmartThings Food: امکان تهیه لیستی از مواد غذایی و درج تاریخ تولید و انقضای آن‌ها را به شما می‌دهد. از طریق تلفن همراه خود می‌توانید محتویات یخچال را در هر جایی که هستید مشاهده کرده و برای وعده غذایی خود برنامه‌ریزی کنید.

سامسونگ همواره با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه، بهترین قابلیت‌ها را به هر سری جدید از لوازم خانگی خود اضافه کرده است. مصرف بهینه انرژی، بهره‌مندی از هوش مصنوعی و طراحی ظاهری مطابق با نیاز و سلیقه کاربران در یخچال‌های درب فرانسوی Bespoke RF9000 به خوبی پاسخگوی نیاز‌های متنوع مصرف کنندگان این محصول است.

فتحنایی

Recent Posts

ماموریت بانک توسعه صادرات ایران تسهیلگری و تامین مالی صادرات است

رئیس شعبه بجنورد بانک توسعه صادرات ایران در جمع هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بجنورد گفت:…

8 ساعت ago

کمبود شمش و قطعی برق؛ مشکلات جدی صنعت آلومینیوم

رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران در نشست هم اندیشی صنعت آلومینیوم با مهندس محمد آقاجانلو…

8 ساعت ago

تاکید بر اجرای برنامه راهبردی در حوزه معادن/ تامین ارز ماشین آلات باید تسهیل شود

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای برنامه راهبردی مبتنی…

10 ساعت ago

آزمون استخدامی بانک شهر برگزار شد

آزمون استخدامی بانک شهر از میان متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، (روز جمعه ۲۷…

10 ساعت ago

تأمین مالی ۱۱ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن در طرح نهضت ملی منطقه مرکز تهران

مجید امیری، مدیر شعب بانک مسکن منطقه مرکز تهران گفت: تا مقطع پایان شهریورماه ۱۴۰۳،…

10 ساعت ago